Kwaliteit
Kwaliteit
De kwaliteit van onze dienstverlening is een belangrijk onderwerp voor De Overburen. Elk jaar maken we daarom een kwaliteitsverslag. Daarin wordt beschreven waar we met elkaar aan werken om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren. Dat doen we aan de hand van drie bouwstenen.
- Inzicht in kwaliteitsgegevens op organisatieniveau. (Hebben we alles op orde?)
- Informatie uit cliënt ervaringsonderzoeken. (Wat vinden onze cliënten?)
- Informatie uit teamreflecties. (Wat vinden onze medewerkers zelf van de ondersteuning die ze bieden?)
Het meest recente kwaliteitsverslag 2023 kunt u hier downloaden.
Archief
- Kwaliteitsverslag 2023
- Kwaliteitsverslag 2022
- Kwaliteitsverslag 2021
- Kwaliteitsverslag 2020
- Kwaliteitsverslag 2019
- Kwaliteitsverslag 2018
- Kwaliteitsverslag 2018 voor cliënten
- Kwaliteitsverslag 2017